Reklama2022-12-16
1

Sołtysiak, Jasiński i Pawiński tworzą agencję rozwiązań strategicznych New Areas

Paula Sołtysiak, Paweł Jasiński i dr Paweł Pawiński Paula Sołtysiak, Paweł Jasiński i dr Paweł Pawiński

Paula Sołtysiak, Paweł Jasiński i dr Paweł Pawiński otworzyli agencję rozwiązań strategicznych New Areas.

Celem New Areas jest zapewnianie organizacjom strategicznej jasności i sprawne wspieranie marek w skutecznym działaniu - informują założyciele.

- Od wielu lat w naszych dyskusjach przewijała się refleksja o tym, jak brak pełnej jasności na poziomie strategicznym istotnie osłabia potencjał marek i negatywnie wpływa na pozostałe poziomy ich funkcjonowania – mówi Paula Sołtysiak. Dlatego postanowiliśmy stworzyć agencję, która będzie pomagała markom działać efektywnie i wykorzystywać w pełni swoje możliwości. Bez niejasności, bez nieoptymalności, bez niepraktycznych narzędzi i metod.

Agencja opracowała podejście, które jest efektem ponad półtorarocznego projektu badawczo-rozwojowego.

- Spojrzeliśmy na tradycyjny proces doradczy przez pryzmat bolączek, z jakimi najczęściej zmagają się organizacje i przez ponad półtora roku pracowaliśmy nad nowym podejściem. Uszczupliliśmy klasyczne procesy tam, gdzie były przerośnięte, a zniuansowaliśmy je tam, gdzie oferowały niewystarczającą rozdzielczość. Opracowaliśmy także nowe metody dla obszarów, przy których te dotychczas stosowane wykazywały braki. Skupiliśmy się na tym, co performuje najlepiej – zwiększając wartość dla klientów i skracając czas realizacji projektów - dodaje Jasiński.

Co oferuje New Areas

New Areas zorganizowało swoją ofertę wokół trzech grup rozwiązań. Pierwszą z nich są rozwiązania orientujące, których celem jest diagnoza sytuacji zastanej i eksploracja rynkowych szans. Druga grupa to rozwiązania pozycjonujące, skupione na właściwym ustawieniu i ukierunkowaniu marki.

Rozwiązania nawigujące natomiast przekładają strategię na użyteczne narzędzia i plany wdrożeniowe, które usprawniają codzienne zarządzanie marką oraz ułatwiają współpracę klienta z innymi podmiotami.

Zespołem badawczym New Areas odpowiadającym za grupę rozwiązań orientujących kieruje dr Paweł Pawiński, od ponad 10 lat związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie współtworzy kierunek Komunikacja Wizerunkowa. W ramach pracy pozaakademickiej zaangażowany był w ponad 150 projektów komercyjnych, wspierając etapy diagnostyczne, koncepcyjne i ewaluacyjne. Realizował je z m.in. One Eleven, Grupą 4P i Brightlight.

Za grupę rozwiązań pozycjonujących odpowiada Paweł Jasiński, strateg i konsultant od ponad 10 lat. Interdyscyplinarne kompetencje i wiedzę zdobywał pracując w sześciu agencjach o różnych profilach m.in. BNA, 2012 Agency, Przestrzeń czy VMLY&R. Współtworzył agencję brandingową Wyraz.

Paula Sołtysiak, odpowiadająca za grupę rozwiązań nawigujących, zajmuje się budowaniem strategii marek i komunikacji od ponad 10 lat. Zdobywała doświadczenie w agencjach sieciowych (VMLY&R i JWT) oraz jako niezależna konsultantka strategiczna, wspierając startupy i firmy technologiczne w zakresie marketingu B2B. Wykłada strategię marki na Uniwersytecie Wrocławskim.

New Areas pracuje zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i startupów w każdej fazie rozwoju. W portfolio agencji znajdują się m.in. marki z kategorii FMCG, tech i e-commerce.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas