Reklama2020-03-26
0

Agencja oS3 wygrała przetarg marki Lipton

Agencja oS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton (Unilever) na najbliższe trzy lata.

Pierwsza kampania, jaką agencja przygotowała dla Liptona, przebiega pod hasłem „Be sure to know what's really up” i potrwa do końca 2020 roku.

Działania objęły swoim zasięgiem telewizję, outdoor oraz digital.

Kampania obejmuje kraje bałtyckie (Litwa, Łotwa i Estonia).

-  W kampanii zachęcamy do tego, by upewnić się, że wiemy co tak naprawdę słychać u naszych bliskich. Bo czasami nasze postrzeganie może mieć niewiele wspólnego z rzeczywistością. Marka Lipton ma tu również swoją rolę. To właśnie przy herbacie rozmawiamy często głębiej i prawdziwiej - tłumaczy Bartosz Gąsiorowski, strategy director w oS3.

Opracowana przez oS3 strategia obejmuje najbliższe trzy lata prowadzenia brandu w krajach bałtyckich.

Spot został wyprodukowany z domem produkcyjnym Papaya Films.

Autor:jd

Więcej informacji:Lipton, oS3, Unilever

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas