Reklama2019-06-04
0

Agencja oS3 wygrywa przetarg reklamowy Duluxa

Firma AkzoNobel powierzyła agencji oS3 obsługę reklamową marki farb Dulux. Współpraca jest efektem przetargu.

Współpraca reklamowa z oS3 obejmie działania strategiczne, kreatywne oraz mediowe, które obejmą telewizję, outdoor oraz social media.

W przetargu wzięły udział cztery agencje (marketer nie zdradza ich nazw). Celem postępowania było wyłonienie partnera, który przygotuje długofalową strategię komunikacji dla całego portfolio Dulux.

- Cieszę się, że nasze kompetencje w obszarze strategiczno-kreatywnym, związane z długofalowym pozycjonowaniem marek przekonały Klienta i już niedługo będą widoczne w postaci konkretnych działań kampanijnych - mówi Marta Bresińska, group account director z agencji oS3.

AkzoNobel w marcu tego roku rozstrzygnął także przetarg na działania dla marki Dulux w internecie (SEO, SEM). Wygrała go agencja Digital Resolution

Autor:jd

Więcej informacji:AkzoNobel, Dulux

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas