Reklama2016-05-05
0

Agencja Socialyse zajmie się obsługą Cisowianki Perlage w internecie

Firma Polskie Zdroje, dystrybutor marek wody Cisowianka, Cisowianka Perlage i eksportowej marki Perlage, rozpoczęły współpracę z agencją interaktywną Socialyse należącą do Havas Media Group.

Do zadań agencji Socialyse należy pełna obsługa należących do marki Cisowianka Perlage (a także eksportowego brandu Perlage) profili w social media i wsparcie akcji promocyjnych oraz współtworzenie treści na stronie perlagewater.com (do niedawna soperlage.com).

- Wybór agencji Socialyse związany jest z nowymi celami jakie stawiają przed sobą Polskie Zdroje. Rosnąca pozycja eksportowej marki Perlage wymaga nowego podejścia do jej promowania a także znajomości realiów panujących w światowych social mediach - uzasadnia Agata Berndt-Wazelin, PR manager Polskich Zdrojów.

Pierwszym zadaniem Socialyse będzie  relacja z wyścigu Mille Miglia, którego Perlage została w tym roku oficjalnym sponsorem. Wyścig przez miasta północnych Włoch odbędzie się w dniach 19 - 22 maja, a bieżące relacje będzie można śledzić na Facebooku i Instagramie marki.

Autor:bg

Więcej informacji:Cisowianka, Socialyse, Polskie Zdroje

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas