Reklama2019-07-03
0

Agencja Spot and Dot zrealizuje kampanię nowego zapachu Axe

Agencja kreatywna Spot and Dot wygrała przetarg na obsługę reklamową działań internetowych promujących nowy zapach Axe Ice Chill, marki należącej do Unilever Polska.

Praca agencji skupi się głównie na kreatywnych działaniach online z intensywnym wykorzystaniem youtuberów i influencerów, którzy będą zwracać się do wybranych grup targetowych. W kampanii wykorzystane zostaną głównie kreacje video i bumpery, które pozwolą zachować spójność komunikacji w sieci z globalnymi aktywnościami w ATL.

Kampania promować będzie nowy zapach Axe Ice Chill, który obniża temperaturę skóry o 6 stopni Celsjusza. Dzięki temu doskonale orzeźwia ciało dając wrażenie ochłodzenia.
 


Firmy nie podają szczegółów dotyczących przetargu.

Axe to kolejna marka Unilever Polska w portfolio agencji. Pod koniec 2018 roku agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną lodów Breyers Delights w digitalu oraz działania eventowe.

Autor:bg

Więcej informacji:Axe, Unilever, Spot and Dot

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas