Reklama2018-07-17
0

Agencja V&P stawia na konwersję

Agencja V&P zmienia zakres świadczonych usług. Nowa strategia "360 Conversion Marketing" koncentruje się na konwersji jako mierniku efektywności działań marketingowych.

Podejście 360 Conversion Marketing zakłada, że konwersja może występować w każdym rodzaju działań marketingowych jako wskaźnik efektywności na dowolnie wybranym KPI.  

- Dla nas niezwykle istotne jest jeszcze jedno znaczenie tego słowa - zmiana. Produktem końcowym oferty V&P jest więc nie tylko kreacja, nośnik czy plan kampanii marketingowej, ale przede wszystkim konwersja, czyli zmiana, która przynosi oczekiwane przez klienta rezultaty - komentuje Arkadiusz Legoń, head of concept and digital w V&P.

Praca nad kluczowymi zmianami prowadzona będzie w procesie projektowania interakcji, gdzie określane będą najważniejsze powiązania na styku marki, człowieka i biznesu.

- Metodologia 360 conversion marketing  mobilizuje zespoły klienta i agencji do partnerskiej współpracy i osiągania efektów - dodaje  założycielka agencji, Katarzyna Łakińska.

Nową ofertę V&P komunikuje w internetowej kampanii autopromocyjnej.

Autor:jd

Więcej informacji:V&P, 360 Conversion Marketing

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas