Internet2018-10-25
1

Agencje z Brand New Galaxy obsłużą e-commerce Duracella w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki

Duracell wybrał Pathfinder 23 ze wsparciem Synthrone (obie z platformy Brand New Galaxy) jako kluczowego partnera odpowiedzialnego za działania e-commerce tej marki w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Współpraca obejmuje 80 sklepów internetowych na 30 rynkach na świecie.

Oferta agencji dla nowego klienta oparta jest na integracji usług e-commerce z narzędziami Synthrone (E-commerce Explorer – narzędzie do monitorowania sklepów internetowych oraz E-commerce Publisher – narzędzie automatycznie dostarczające content do sklepów internetowych).

Zespołem obsługującym Duracell kieruje Kamil Przybyszewski, client service director.

- Wybraliśmy Pathfinder23 i Synthrone, ponieważ zaproponowane rozwiązanie jest unikalną ofertą na rynku, łączącą dwa kluczowe w e-commerce obszary: metodologię i wiedzę zespołu z narzędziami do automatyzacji i monitorowania. Ta synergia pozwala nam ułatwić pracę operacyjną na złożonych projektach e-commerce, realizowanych na kilkudziesięciu rynkach, jednocześnie wzmacniając obecność marki na platformach Ecommerce w skali kilku regionów - twierdzi Julien Joannais, associate director international head of e-commerce w Duracell.

Pathfinder 23 to agencja aktywująca marki w środowisku e-commerce, Synthrone to platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce. Oba podmioty są częścią platformy Brand New Galaxy, agregującej usługi z zakresu komunikacji, marketingu i technologii.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas