Zakończony w minioną środę serial komediowo-kryminalny "Agentki"miał mniej widzów niż pozycje pokazywane w tym samym paśmie przezgłównych konkurentów Polsatu. Produkcja obniżyła też oglądalnośćkanału w swoim paśmie emisji w stosunku do ub.r.
Średnia oglądalność nadawanego w środy o 20.30 serialu "Agentki"wyniosła 2,21 mln widzów, co dało Polsatowi 14,33 proc. udziału wgrupie 4+ i 16,19 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych na zlecenieWirtualnemedia.pl. Rok temu w tym paśmie kanał miał większąwidownię - przyciągał 2,7 mln osób przy udziale wynoszącymodpowiednio 17,01 proc. i 21,20 proc.
W czasie emisji "Agentek" Polsat była dopiero stacją czwartegowyboru. Liderem pasma była TVP 1, emitująca w tym czasie filmyfabularne i mecze piłki nożnej, które oglądało 3,88 mln widzów.Wyżej od Polsatu uplasowały się także: TVN ("Na Wspólnej", "W11 -Wydział Śledczy" i "You Can Dance"; 3,33 mln) i TVP 2 (filmy imecze piłkarskie; 2,78 mln).
Z danych wynika, iż serial najchętniej oglądały kobiety,widzowie w wieku od 10 do 15 lat oraz powyżej 35. roku życia,mieszkańcy wsi i średnich miast. Połowę widzów produkcji stanowiłyosoby z wykształceniem podstawowym.
Reklamy nadawane wokół "Agentek" przyniosły Polsatowi wpływywynoszące 16,7 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).
W tej chwili nie zapadła jeszcze ostateczna decyzja co dokontynuacji serialu, ale taka możliwość jest brana pod uwagę.
Oglądalność serialu "Agentki" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiserialu
Profil widowni "Agentek"