Reklama2020-02-06
6

Agnieszka Dygant nową ambasadorką Avon

Aktorka Agnieszka Dygant została nową ambasadorką marki kosmetycznej Avon. W pierwszej kampanii reklamowej z jej udziałem, firma promuje najnowszy zapach Her Story. Przygotowały ją Wunderman Thompson, Lemon, Starcom, Garden of Words oraz dział marketingu klienta.

W ramach współpracy Agnieszka Dygant pojawi się na okładce katalogu Avon nr 3/2019, dostępnego na rynku od 6 lutego 2020 r. Tego dnia startuje również kampania promująca zapach.

Spoty telewizyjne będą emitowane na antenie głównej TVN, Polsat i TVP, w kobiecych kanałach tematycznych, na platformach VOD i Ipla, a także w kinach Helios, Multikino i Cinema City. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i aktywności w mediach społecznościowych.

- W kampanii Her Story chcemy podkreślić, że Avon docenia każdy aspekt kobiecości. Chcemy pokazać kobietom, że każda z nich jest dla nas ważna, a ich historie są dla nas wielką inspiracją, dlatego do wystąpienia w sesji zdjęciowej i spocie telewizyjnym zaprosiliśmy nasze Ambasadorki Piękna. To dla takich kobiet jak One stworzyliśmy zapach Her Story, który ma inspirować do podążania własną ścieżką. Twarzą zapachu została Agnieszka Dygant. Aktorka myśli i działa odważnie, ufa swoim wyborom, nie boi się iść pod prąd, dlatego motywuje wiele z nas do spełniania marzeń i pisania swojej własnej historii - mówi Anna Werstler, dyrektor marketingu Avon w Europie Środkowej.

Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez agencję Wunderman Thompson, a w Polsce zrealizował ją dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje w social media zostały przygotowane przez dział marketingu Avon Cosmetics Polska.

Avon pracował z Małgorzatą Kożuchowską

W poprzednich kampaniach Avonu jako ambasadorka marki występowała aktorka Małgorzata Kożuchowska. W ubiegłym roku wystąpiła w akcji promującej wodę perfumowaną Eve Truth. Kampanię przygotowały Avon Cosmetics Polska wspólnie z fotografem Marcinem Tyszką oraz Warsaw Creatives, Starcom i Garden of Words.

Z marką współpracowała reklamowa również Małgorzata Rozenek-Majdan, która w 2018 roku wystąpiła w bożonarodzeniowej kampanii marki, wspólnie z mężem Radosławem Majdanem.

Autor:jd

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas