Prasa2018-07-10
11

Agnieszka Galińska i Beata Bartczak dyrektorami w biurze reklamy Bauera. Odchodzi Marta Gądek

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Dyrektorem reklamy magazynów luksusowych i młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer została Agnieszka Galińska. Beata Bartczak objęła stanowisko dyrektora reklamy magazynów poradnikowych oraz dwutygodników w Wydawnictwie Bauer. Z firmą żegna się Marta Gądek.

Galińska do tej pory w biurze reklamy Bauera zajmowała stanowisko kierownika segmentu pism luksusowych. Po awansie objęła stanowisko dyrektora reklamy magazynów luksusowych i młodzieżowych (takich jak m.in. „Pani”, „Show” czy „Twój Styl”) za Martę Gądek, która odchodzi z wydawnictwa.

Agnieszka Galińska jest związana z Wydawnictwem Bauer od 13 lat. Poprzednio pracowała m.in. w wydawnictwie Hachette-Filipachi (wydawca m.in. „Elle” czy „Samo Zdrowie”).

Z kolei Beata Bartczak została dyrektorem reklamy magazynów poradnikowych (takich jak m.in. „Świat kobiety”, „Olivia”, „Kobieta i Życie”) oraz dwutygodników (m.in. „Tina” oraz „Naj”). Wcześniej oba segmenty były połączone i tworzyły jeden dział.
 
Bartczak przez ostatnie 5 miesięcy pracowała w wydawnictwie AWR „Wprost”, gdzie odpowiadała za przychody reklamowe w obszarze online. Poprzednio przez 5 lat była związana z Burda International Polska. Jako dyrektor sprzedaży odpowiadała za segment poradnikowy oraz kulinarny. Wcześniej przez 13 lat pracowała w wydawnictwie G+J.


 
Dyrektorem biura reklamy Wydawnictwa Bauer jest Izabela Sarnecka, która nadzoruje prace wszystkich działów reklamowych.  

Na czele Wydawnictwo Bauer

W 2017 roku zdecydowanym liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer, które sprzedało 228 346 192 egzemplarzy swoich magazynów.

Autor:nb

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas