Prasa2024-01-04
2

Nowi menedżerowie na czele sprzedaży i rozwoju cyfrowego „Gazety Wyborczej”

Marta Gądek i Marek Wilk, fot. materiały prasowe AgoryMarta Gądek i Marek Wilk, fot. materiały prasowe Agory

Z początkiem stycznia funkcję dyrektorki sprzedaży i rozwoju cyfrowego „Gazety Wyborczej” (Agora) objęła Marta Gądek, a działem sprzedaży „GW” zarządza Marek Wilk.

Marta Gądek jako dyrektorka sprzedaży i rozwoju cyfrowego „Gazety Wyborczej” zastąpiła Joannę Kwas, z początkiem roku powołaną do zarządu spółki Wyborcza, która za kilka miesięcy ma przejąć zarządzaniem dziennikiem.

Na nowym stanowisku Marta Gądek zarządza w zespole „Wyborczej” obszarami sprzedaży, projektów wydawniczych, ofertą reklamową online oraz subskrypcjami dla biznesu. Z Agorą jest związana od 2018 roku, poprzednio jako zastępczyni dyrektorki biura reklamy ds. sprzedaży.

W firmie pracowała już w latach 2004-2013, m.in. jako kierowniczka sprzedaży „Wysokich Obcasów” oraz strategic industry manager. Potem przez kilka lat była dyrektorką segmentu pism luksusowych w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z kolei Marek Wilk, poprzednio dyrektor sprzedaży regionalnej „Gazety Wyborczej”, odpowiada teraz za zarządzanie całym działem sprzedaży, także zespołem warszawskim. Funkcję dyrektora sprzedaży regionalnej objął w 2018 roku.

Z Agorą jest związany od 2001 roku. Zaczął w dziale reklamy śląskiego oddziału „Gazety Wyborczej”, potem zajmował stanowiska kierownicze w strukturach regionalnych i krajowych, a w 2012 roku został wydawcą regionalnym „GW”.

Czytaj też: Roman Imielski nowym szefem „Gazety Wyborczej”

 

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas