Internet2021-04-07
29

Agnieszka Maciaszek dyrektorem zarządzającym Lifestyle Interii, Agnieszka Łopatowska korespondentką z Francji

od lewej: Agnieszka Maciaszek, Agnieszka Łopatowska, fot. materiały prasoweod lewej: Agnieszka Maciaszek, Agnieszka Łopatowska, fot. materiały prasowe

Z początkiem kwietnia Agnieszka Maciaszek rozpoczęła pracę jako dyrektor zarządzająca obszar Lifestyle w portalu Interia (Cyfrowy Polsat). Zastąpi Agnieszkę Łopatowską, która będzie pisała dla Interii z Francji.

Jak informuje Interia, awans Agnieszki Maciaszek na nowe stanowisko „jest efektem jej sukcesów jako dyrektor zarządzającej wewnętrzną agencją content marketingową Content Studio oraz bogatego doświadczenia w mediach cyfrowych”.

- Nowe stanowisko to dla mnie nie tylko ogromne wyzwanie, ale również duża odpowiedzialność. Dostarczenie użytkowniczkom i użytkownikom angażujących, najwyższej jakości treści oraz zadbanie o produkty w taki sposób, by stawały się miejscem pierwszego wyboru dla polskich internatów - to mój cel na najbliższe miesiące - komentuje Agnieszka Maciaszek, dyrektor zarządzająca sektorem Lifestyle w Interii.

Maciaszek z branżą digital jest związana od ponad 15 lat, w swojej karierze odpowiadała za realizację projektów, działań marketingowych i produktowych z zakresu wideo, mobile, e-commerce, content marketingu w największych polskich portalach. Od prawie 10 lat jest związana z Grupą Interia, gdzie do tej pory zarządzała wewnętrzną agencją content marketingową Content Studio.

Relacje z Francji

Natomiast Agnieszka Łopatowska, która zajmowała do tej pory to stanowisko, przeprowadziła się do Francji, gdzie mieszka już kilka miesięcy. W związku z tym będzie przygotowywała dla Interii autorskie relacje.

 Do tej pory pracowała jako dziennikarka specjalizująca się w literaturze i podróżach, z Interią była związana od początku istnienia portalu. Od 2008 roku pełniła funkcję dyrektora obszaru Lifestyle Interia.pl.

Według badania Mediapanel w marcu 2021 strony i aplikacje Grupy Polsat-Interia w kategorii tematycznej Styl życia zanotowały 9 mln użytkowników, którzy wygenerowali 205 mln odsłon, a cała grupa Polsat-Interia – 20,5 mln użytkowników i 1,9 mld odsłon.

Autor:NB

KOMENTARZE(29)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas