PR2020-01-28
1

Agnieszka Madej, Marcin Błajet i Dominika Pławiak w zespole Hill+Knowlton Strategies Poland

Od lewej: Agnieszka Madej, Marcin Błajet i Dominika PławiakOd lewej: Agnieszka Madej, Marcin Błajet i Dominika Pławiak

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies Poland dołączyli Agnieszka Madej jako senior account manager, Marcin Błajet na stanowisku strategy & digital content managera, oraz Dominika Pławiak jako account manager.

Agnieszka Madej wzmocniła zespół corporate, gdzie będzie odpowiadać za rozwój i koordynację działań dla klientów z obszaru energy i pharmaceutical. Wcześniej związana była z agencją Weber Shandwick. Przez 17 lat współzarządzała agencją custom publishingową Agape. Doświadczenie zdobywała, realizując projekty m.in. dla takich klientów, jak KFC, JTI Polska, British Embassy, GSK, EIT Health, ISTH.

Marcin Błajet dołączył do zespołu digital & influencer marketingu, w którym będzie odpowiadał za rozwój oferty budowania i wdrażania strategii contentowych dla klientów agencji w Polsce oraz w ramach międzynarodowej sieci biur H+K. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Love To Talk i Labcon. Realizował działania z obszaru digital i social media dla klientów z obszaru fashion, beauty, FMCG i automotive. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Sephora, Guiness, Somersby czy Vitax.

Dominika Pławiak wzmocniła struktury zespołu komunikacji marketingowej, gdzie będzie realizować projekty dla klientów z obszaru FMCG i retail. Zanim dołączyła do H+K, pracowała w agencjach Walk PR oraz Publicis Consultants, w których odpowiadała za realizację projektów z obszaru FMCG i nowych technologii. Doświadczenie zdobywała, pracując m.in. dla LOTTE Wedel, Stock Polska, Dilmah, Nikon czy Traficar.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas