Radio2019-11-28
39

Z Eurozetu odchodzi dyrektor marketingu oraz dwie menadżerki z biura reklamy

Agnieszka SzozdaAgnieszka Szozda

Agnieszka Szozda, dyrektor działu marketingu Grupy Eurozet odchodzi z firmy. Ze spółką była związana od czerwca 2016 roku. Reorganizacja oraz odejścia pracowników miały też miejsce w biurze reklamy, które opuściły Justyna Wojtkowska i Renata Wysocka.

Jako szefowa marketingu Agnieszka Szozda była odpowiedzialna za promocję, badania i PR produktowy wszystkich marek Grupy Eurozet (Radio ZET, Radio ZET Gold, Radio ZET Chilli, Antyradio).

Wcześniej pracowała jako dyrektor ds. marketingu i komunikacji w A+E Networks Poland, gdzie była odpowiedzialna za promocję kanałów History i CI Polsat oraz współtworzyła start-up polskiego oddziału. W przeszłości związana była z Sony Music Entertainment Poland oraz MTV Networks Poland, gdzie zajmowała się kanałami MTV, VIVA i VH1.

Poprzednio Eurozet nie miał obsadzonego stanowiska dyrektor marketingu, a w związku z odejściem Szozdy zdecydowano się na niepowołanie nikogo na jej funkcję. Z kolei brand menadżerowie poszczególnych stacji zostaną włączeni do zespołów radiowych.

Z firmy odchodzą również: Przemysław Demianowski (research manager), Agnieszka Tarasiuk (brand manager), Adrianna Ciejka (asystentka ds. marketingu) oraz Justyna Kierzkowska (social media & content manager).

Odejścia z biura reklamy Eurozetu

Zmiana struktury nastąpi również w biurze reklamy, z którego odchodzą Justyna Wojtkowska, była szefowa Studia Zet i Renata Wysocka - dyrektor obsługi klienta na rynek warszawski.

Wojtkowska kierowała Studiem Zet od 2007 roku, w kwietniu na tym stanowisku zastąpił ją Mikołaj Lampart. Do zespołu dołączyła w połowie lat 90. XX wieku.

Renata Wysocka pracę w Eurozet rozpoczęła w 2004 roku. Pełniła m.in. funkcję zastępcy dyrektora sprzedaży ogólnopolskiej.

Według badania Radio Track od sierpnia do października br. Radio ZET miało 12,4 proc. udziału w rynku słuchalności, Radio Plus - 2,5 proc., Antyradio - 2,2 proc., Meloradio - 1 proc., a Chilli ZET - 0,2 proc. Natomiast udział Radia Złote Przeboje wyniósł 2,8 proc., Radia TOK FM - 2,2 proc., Radia Pogoda - 1,1 proc., a Rock Radia - 0,4 proc. Zdecydowanym liderem rynku radiowego od lat jest RMF FM, w analizowanym okresie miało 27,8 proc. udziału w rynku słuchalności.

W październiku serwisy i aplikacje należącej do Agory Grupy Gazeta.pl zanotowały 16,02 mln realnych użytkowników i 531 mln odsłon, a strony i aplikacje Grupy Eurozet - 9,7 mln użytkowników i 79,7 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

W ub.r. w grupa kapitałowa Eurozet zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 3,5 proc. do 197,47 mln zł oraz 26,8 mln zł zysku netto.

Autor:NB

KOMENTARZE(39)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas