Internet2022-12-14
10

Agnieszka Wasiak na czele sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Marzena Zabielska

Agnieszka Wasiak i Monika GłowackaAgnieszka Wasiak i Monika Głowacka

Agnieszka Wasiak awansowała na stanowisko dyrektorki sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski. Jej zastępczynią została Monika Głowacka. Dotychczasowa szefowa tego obszaru, Marzena Zabielska, z końcem roku odchodzi z WP.

Na nowych stanowiskach Agnieszka Wasiak i Monika Głowacka będą odpowiadać za realizację strategii sprzedażowej oraz rozwój oferty reklamowej dla domów mediowych

i agencji reklamowych. Będą również nadzorować pracę zespołów sprzedażowych w tym departamencie oraz koordynować tworzenie nowych produktów i akcji specjalnych.

- Wyniki osiągane przez nasze zespoły, tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy digital WP odgrywa pierwszoplanową rolę. Dziękuję Marzenie Zabielskiej za wieloletnie zarządzanie Departamentem Sprzedaży Agencyjnej. Jestem też przekonany, że bogate doświadczenie Agnieszki Wasiak i Moniki Głowackiej pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować partnerskie relacje z naszymi kluczowymi klientami - mówi Przemysław Mańkowski, VP sales Wirtualnej Polski Media.

Wasiak w WP od 2010 roku

Agnieszka Wasiak do Biura Reklamy Wirtualnej Polski dołączyła w 2010 roku jako account executive. W 2014 roku objęła stanowisko account managera w departamencie klientów agencyjnych. Po kolejnych awansach została kierownikiem agencyjnym. W swojej karierze zawodowej związana była też z Presspublicą, domem produkcyjnym Ready Made i agencją Sales Engine. Jest absolwentką zarządzania Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.

Monika Głowacka z Wirtualną Polską jest związana od 2008 roku. W 2014 roku awansowała na stanowisko kierownika jednego z zespołów sprzedażowych. W latach 2012-2013 współtworzyła aktualizację dobrych praktyk z zakresu email marketingu jako członek grupy roboczej IAB Polska. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy.

W październiku, jak wynika z badania Mediapanel, serwisy Grupy Wirtualna Polska odwiedziło 22,34 mln użytkowników, którzy spędzali tam przeciętnie 2 godziny, 32 minuty i 17 sekund. Sama Wp.pl miała 17,9 mln użytkowników, którzy przebywali na niej średnio 1 godzinę, 55 minut i 34 sekundy.

Autor:jd

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas