Radio2015-08-17
8

Agora chce poszerzać zasięg Radia Pogoda

Agora jest zadowolona z przyjęcia przez słuchaczy nowej sieci radiowej Radio Pogoda, adresowanej do osób po 50. roku życia. Nadawca planuje rozbudowę jej zasięgu, ale nie ujawnia, kiedy osiągnie ona rentowność.

Radio Pogoda gra muzykę przede wszystkim z lat 40., 50. i 60. XX wieku. Stacja rozpoczęła nadawanie 12 czerwca br. w trzech miastach: Poznaniu, Krakowie i Opolu. Z kolei 31 lipca br. sieć pojawiła się w Warszawie, gdzie zaczęła nadawać w miejscu kupionego przez Agorę Radia Nostalgia.

- Mogę powiedzieć, że jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych reakcji słuchaczy Radia Pogoda - stwierdza dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. Podkreśla, że nowa sieć cieszy się też zainteresowaniem reklamodawców. - Starsza grupa słuchaczy jest coraz zamożniejsza. Wierzę, że stacja będzie efektywna reklamowo. Radio Pogoda w swoim segmencie rynku nie ma konkurencji - stwierdza Hojka.

Agora planuje rozbudowę sieci przez akwizycje, jeśli znajdzie „atrakcyjne stacje”, które warto kupić.-  W miastach, gdzie będzie to sensowne z punktu widzenia rozwoju zasięgu, będziemy aplikować o nowe koncesje dla Radia Pogoda - mówił Hojka w piątek na konferencji prasowej.

Spółka nie podaje, na jaki udział nowej sieci w rynku radiowym liczy, ani kiedy ona ma osiągnąć rentowność. - Wyników finansowych poszczególnych marek Grupy Radiowej Agory nie ujawniamy - dodał Bartosz Hojka.

Poza Radiem Pogoda Agora ma w portfolio też takie sieci radiowe jak Złote Przeboje i Rock Radio oraz ponadregionalne Radio TOK FM. Przychody segmentu radiowego spółki w II kwartale br. wyniosły 27,2 mln zł, a zysk EBIT - 4,2 mln zł (więcej o wynikach spółki).

Autor:pp

Więcej informacji:Radio Pogoda, Agora, Bartosz Hojka

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas