Reklama2009-06-10
0

Agora i At Media ze wspólną ofertą dla reklamodawców

Spółki Agora i At Media przygotowały wspólną ofertę dlareklamodawców. W jej ramach klienci mogą zrealizować niestandardowekampanie z wykorzystaniem mediów Agory i stacji reprezentowanych AtMedia.

- Dla marketerów wspólna oferta Agory i domu sprzedaży At Mediaoznacza możliwość całościowego planowania działań reklamowych, codotychczas stanowiło wyzwanie ze względu na złożoną koordynacjętych działań. Dodatkową wartością płynącą z projektu jest więcłatwość w przygotowaniu wspólnych ofert łączących różne media -czytamy w przesłanym nam komunikacie.

W kolejnym etapie współpracy spółki przedstawią propozycjepakietów zasięgowych, wykorzystujących serwisy internetowe Agoryoraz kanały z oferty At Media.

Opiekę nad projektem po stronie Agory sprawuje AgnieszkaMałecka, dyrektor ds. rozwoju oferty sprzedażowej, zaś w At Mediaza realizację projektu odpowiada Dagmara Staniewska, viacommanager.

W zakresie obecnie prowadzonej sprzedaży indywidualnej mediówspółki będą pracować na dotychczasowych zasadach.

Autor:pp

Więcej informacji:Agora, At Media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas