Internet2009-06-04
0

Agora i Microsoft ze wspólną ofertą dla użytkowników internetu ireklamodawców

Agora przejmuje od Microsoftu prowadzenie serwisu internetowegoMSN.pl, który będzie działał pod domeną gazeta.pl. Firmy będąrównież współpracować w zakresie sprzedaży reklam w sieci itechnologii internetowych.

W ramach podjętej właśnie współpracy Agora zajmie się rozwojem idostarczaniem treści do serwisu MSN.gazeta.pl, który zastąpiistniejący od roku MSN.pl. Internauci wpisujący stary dotychczasowyadres tej witryny będą przekierowywani na nową domenę. Wydawca"Gazety Wyborczej" zyskał też wyłączność na sprzedaż i rozwijanieoferty reklamowej wszystkich polskich produktów internetowychMicrosoftu.

Ponadto w niektórych serwisach Agory zostaną wdrożonetechnologie i produkty z pakietu Windows Live: narzędzia dokomunikacji (m.in. poczta elektroniczna, komunikator) iwspółdzielenia informacji (np. zdjęcia, blogi). Firmy będą teżrazem promować wspólne projekty.

- W ramach współpracy z Microsoftem chcemy zaoferowaćinternautom nową, ciekawą ofertę, a reklamodawcom - efektywnedotarcie do wartościowej grupy odbiorców z wykorzystaniemnowoczesnych narzędzi i atrakcyjnych powierzchni - przekonujeMaciej Wicha, dyrektor ds. multimediów i współpracy partnerskiej winternetowym dziale Agory. - Dzięki porozumieniu zyskamy możliwośćdalszej dystrybucji naszej platformy usług komunikacyjnych ispołecznościowych Windows Live - dodaje Michał Kostrzewa zpolskiego biura Microsoft.

Portal MSN.pl odwiedziło w marcu 2009 roku 1.056.407użytkowników (real users).

Autor:tw

Więcej informacji:Agora, Microsoft

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas