Prasa2013-11-26
2

Agora łączy ofertę reklamową „Wyborczej”, "Metra" i czasopism, odchodzi Joanna Bażyńska

Shutterstock.comShutterstock.com

Z początkiem przyszłego roku jeden zespół sprzedażowy zacznie sprzedawać połączoną ofertę reklamową „Gazety Wyborczej”, „Metra”, kilkunastu czasopism wydawnictwa oraz ich wersji cyfrowych i portalu MetroMSN.pl. Zmieni się też struktura segmentu Prasa codzienna i czasopisma w Agorze.

-  Dzięki wprowadzonym zmianom będziemy mogli koncentrować się na naszych najważniejszych celach: cyfryzacji „Gazety Wyborczej”, rozwoju propozycji czytelniczych naszych tytułów prasowych oraz tworzeniu jeszcze atrakcyjniejszych i skuteczniejszych ofert dla reklamodawców zainteresowanych dotarciem do szerokiej grupy odbiorców ogólnopolskich i lokalnych - mówi Robert Musiał, członek zarządu Agory odpowiedzialny za segment Prasa codzienna i czasopisma.

Od 1 stycznia br. w strukturze Agory w segmencie „Prasa codzienna i czasopisma” powstaną 2 piony biznesowe - jeden odpowiedzialny będzie za „Gazetę Wyborczą”, natomiast drugi - za czasopisma i prasę bezpłatną. Oba piony obsługiwać będzie wspólny dział sprzedaży wspomagany przez dział wsparcia. Robert Musiał, członek zarządu Agory, będzie wydawcą „Gazety Wyborczej” i czasopism. Obowiązki dyrektora wydawniczego w „Gazecie Wyborczej” przejmie jeden z jej wicenaczelnych, Wojciech Fusek.

W skład pionu „Czasopisma i prasa bezpłatna” wejdą m.in. dziennik „Metro”, magazyn „Metro na szpilkach”, portal MetroMSN.pl oraz kilkanaście czasopism Agory. Dyrektorem wydawniczym w tym pionie zostanie Katarzyna Kolanowska, dotychczasowa dyrektor wydawnicza „Gazety Wyborczej” i czasopism.

Pionem sprzedaży tytułów prasowych Agory pokieruje Elżbieta Nowacka, a działem wsparcia - Artur Zasztowt. Joanna Bażyńska, która kierowała pionem prasy bezpłatnej, a wcześniej - działem relacji inwestorskich i działem komunikacji Agory, odchodzi ze spółki z końcem grudnia ub.r.

W połowie listopada br. informowaliśmy, iż Grupa Radiowa Agory wspólnie z Grupą Radiową Time Polskim Radiem rozpoczęła sprzedaż pakietu reklamowego Joker, skierowanego do marketerów realizujących kampanie ogólnopolskie (więcej na ten temat).

Autor:kl

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas