Prasa2016-01-12
12

Agora stawia na seniorów. Wydaje magazyn „Pogoda na życie”

We wtorek 12 stycznia br. na rynku ukaże się nowy miesięcznik Agory „Pogoda na życie”. Przygotowywany we współpracy z Radiem Pogoda tytuł będzie kierowany do czytelników po 50. roku życia.

Magazyn poświęcony będzie ikonom kultury ostatniego półwiecza: aktorów, piosenkarzy, kabareciarzom, a także codzienności lat 50., 60. i 70. XX wieku. Pismo koncentrować się będzie na polskich nazwiskach i zjawiskach, choć nie zabraknie w nim także historii życia zagranicznych gwiazd. - Chcemy oddać klimat i ducha dekad połowy ubiegłego wieku - mówi Katarzyna Kolanowska, dyrektor wydawnicza pionu czasopisma i prasa bezpłatna Agory.

W każdym numerze będą wywiady z cyklu „Pogodna rozmowa” z gwiazdami Radia Pogoda, a także wspomnienia i fragmenty ich biografii w cyklu „Aleja gwiazd”. W pierwszym wydaniu czytelnicy znajdą wywiady z Krystyną Loską i Wiesławem Michnikowskim, materiał o miłości i zdradach Kaliny Jędrusik czy kulisy serialu „Noce i dnie”. Co miesiąc  na plakacie pojawi się gwiazda - w styczniu i lutym będzie to Pola Raksa.

- Miesięcznik „Pogoda na życie” będzie świetnym uzupełnieniem Radia Pogoda - mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory. To uruchomiona w czerwcu ub.r. rozgłośnia radiowa, grająca muzykę przede wszystkim z lat 40., 50. i 60. XX wieku. Nadaje ona w Poznaniu, Krakowie, Opolu i Warszawie.

-  Dotychczasowy sukces naszej stacji potwierdza, że osoby w wieku 50+ oczekują treści przygotowanych specjalnie dla nich - teraz, oprócz możliwości słuchania swojej ulubionej muzyki, otrzymają magazyn tworzony z myślą o nich - dodaje Fijałkowski.

Miesięcznikiem „Pogoda na życie” kieruje Dorota Zabrodzka, wieloletnia redaktor naczelna „Poradnika Domowego”, a wcześniej naczelna miesięcznika „Zdrowie” i wicenaczelna „Claudii”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Pierwszy numer „Pogody na życie” ukaże się w nakładzie 200 tys. egz., w formacie 210x272 mm i w cenie promocyjnej 1,99 zł. Będzie liczył 48 stron.

Pierwsze wydanie miesięcznika będzie promowane w telewizji (TVP1, TVP2, Stopklatka TV, Kino Polska, Romance TV, stacje tematyczne), prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik materocafe.pl, czasopisma Agory, m.in. „Magnolia”, „Kuchnia” „Cztery Kąty”), radiu (Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje), internecie (serwisy Gazeta.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinach sieci Helios. Spot reklamowy został wyprodukowany przez SVG Studio działające w strukturach Grupy Radiowej Agory.

Magazyn o życiu gwiazd z dawnych lat od grudnia 2014 roku wydaje też Wydawnictwo Bauer. „Życie na Gorąco Retro” okazało się hitem sprzedażowym - w pierwszych trzech kwartałach 2015 r. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 158 758 egz.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas