Reklama2008-10-28
0

Agora włącza usługę '36.6' do internetowej oferty reklamowej

Agora włącza usługę prepaidową '36.6' działającą w ramach sieciPlus do swojej oferty reklamowej. Firmy zainteresowane promocją wserwisach internetowych koncernu będą mogły dodatkowo wykupićreklamy głosowe w '36.6'.

Agora podpisała z Polkomtelem umowę na dostarczanie treścireklamowych do usługi prepaidowej '36.6' uruchomionej przezoperatora w czerwcu w ramach sieci Plus. Na mocy porozumieniakoncern będzie oferował firmom reklamującym się w jego serwisachinternetowych dodatkowe wykupywanie spotów głosowych w '36.6'. Wramach tej usługi działa bowiem funkcjonalność "Chill Bill", którauzupełnia maksymalnie 10 razy w miesiącu każdemu użytkownikowi jegokonto o złotówkę, jeśli osłucha on trzy reklamy i prawidłowoodpowie na zadane pytanie.

- Główne zalety reklamy głosowej, takie jak świadomy odbiór imożliwość weryfikacji przez użytkownika, dadzą marketerowi szansęsprawdzenia kampanii przed właściwą realizacją lub po niej -przewiduje Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży pionu internetw Agorze. - Jest to kolejny produkt reklamowy w naszej ofercie,który będzie zwiększał efektywność kupowanych kampanii -dodaje.

Autor:tw

Więcej informacji:36.6, Agora

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas