Prasa2009-01-07
0

Agora wprowadza mTarget

Pion Prasy Bezpłatnej Agory SA wprowadza nową usługę - mTarget. Wjej ramach klientom oferowana będzie możliwość realizowania działańz zakresu ambient media i BTL.

Usługi mTarget będą obejmowały szeroko pojęte działania BTL,zarówno z wykorzystaniem brandu "Metro" jak również firmowanemarkami klientów. Podstawowym zadaniem stawianym przed mTarget jestprecyzyjne docieranie do określonych grup celowych w najbardziejefektywny sposób. To zadanie mają spełnić dystrybucja targetowana,mini eventy oraz custom publishing.

mTarget został wyodrębniony z Działu Projektów Specjalnych"Metra". Podlega Magdalenie Bulak, kierownikowi ds. projektówspecjalnych.

Usługa stanowi kolejny element budowania synergii mediów Agory.Akcje ambient i BTL uzupełniają bowiem niestandardowe kampanie iposzerzają możliwości samplingowe w mediach spółki.

Autor:pp

Więcej informacji:Agora, mTarget

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas