Reklama2015-10-09
0

„Akademia Niechorowania” w kampanii syropów Pelavo (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca relaunch marki syropów dla dzieci Pelavo (produkowanych przez USP Zdrowie). Akcję, opartą na koncepcji „Akademii Niechorowania”, przygotowały firmy FCB Warsaw, Selfish3 i Starcom.

Reklamy syropów Pelavo podkreślają, że produkty te dzięki naturalnym składnikom skutecznie zwalczają u dzieci objawy grypy i przeziębienia. W ramach akcji uruchomiono też serwis internetowy AkademiaNiechorowania.pl, w którym publikowane będą m.in. rady, jak zapobiegać i likwidować infekcje bakteryjne i wirusowe u dzieci. Ponadto działania są prowadzone na fanpage’u facebookowym Pelavo.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do matek dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W ramach akcji reklamy pod hasłem „Masz moc w sobie!” są emitowane w telewizji, internecie oraz prasie.

Za strategię i kreację kampanii oraz aktywności w internecie odpowiada agencja reklamowa FCB Warsaw. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Selfish3, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Pelavo, syrop, USP Zdrowie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas