Reklama2019-10-15
1

Akcją „2 for U Challenge” McDonald’s chce dotrzeć do młodszych klientów (wideo)

McDonald’s Polska rozpoczyna kampanię „ 2 for U Challenge”, w ramach której będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne dostępne w aplikacji McDonald’s. Akcję przygotowały agencje Isobar Polska OMD, DDB i Studio Filmowe OTO.

W ramach akcji, każdego dnia, przez cały okres trwania promocji, wprowadzana będzie inna oferta rabatowa, która będzie obowiązywała tylko przez jeden dzień w aplikacji mobilnej McDonald’s.

Działania komunikacyjne skierowane będą do młodszej grupy konsumentów. Promocja będzie wspierana kampanią w telewizji oraz w internecie, która nawiązuje do formatu Instastories. Media społecznościowe, posłużą do teasowania challenge’y i zachęcania do wejścia do aplikacji (lub rejestracji) i skorzystania z oferty.

Za kreację i strategię komunikacji odpowiada agencja Isobar Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Spot telewizyjny oraz spoty digitalowe przygotowali Isobar Polska we współpracy z DDB oraz Studio Filmowe OTO.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas