Telewizja2023-08-31
4

980 tys. widzów programu „Alarm!” w TVP1

Jacek Łęski, fot. TVP1Jacek Łęski, fot. TVP1

W tym roku „Alarm!” ogląda średnio 978 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia spadła o 170 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 2 stycznia do 29 sierpnia 2023 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.10) wyniosła 978 tys. osób.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 8,29 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,99 proc. w grupie 16-49 i 5,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęło wydanie audycji z 27 marca. Śledziło je średnio 1,58 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu!” wyemitowanych w okresie od 3 stycznia do 29 sierpnia 2022 roku w TVP1 wyniosła 1,15 mln osób. Dało to TVP1 odpowiednio 9,54 proc., 5,10 proc. i 6,36 proc. udziału. Interwencyjny magazyn stracił 170 tys. widzów.

„Alarm!” to codzienny interwencyjny program, którego nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska z listopada 2017 roku. Widzowie w 15-minutowym programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy przybliżają m.in. układy i skutki niesprawiedliwych wyroków sądowych. W programie są opisywane także afery w samorządach, co ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi.

Kto prowadzi „Alarm!”

Program „Alarm!” prowadzą Jacek Łęski, Alicja Sękowska i Mirosław Rogalski.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Alarm!, TVP1

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas