Telewizja2019-08-27
17

Wakacyjne wydania „Alarmu!” zyskały 710 tys. widzów

Jacek Łęski, fot. TVP1Jacek Łęski, fot. TVP1

Podczas wakacji „Alarm!” ogląda średnio 1,89 mln widzów. Program w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 710 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 1 lipca do 24 sierpnia 2019 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,89 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 15,74 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,33 proc. w grupie 16-49 i 10,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 2,62 mln widzów w 4+ (w 16-49 było to 600 tys., a w 16-59 - 1,02 mln).

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu” wyemitowanych w okresie od 4 lipca do 24 sierpnia 2018 roku w TVP1 wyniosła 1,18 mln osób. Dało to TVP1 odpowiednio 10,21 proc., 6,30 proc. i 7,87 proc. udziału. Oznacza to, że interwencyjny magazyn zyskał 710 tys. widzów.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 20 sierpnia. Śledziło go średnio 2,68 mln osób.

Podczas tegorocznych wakacji oglądalność „Alarmu!” wyraźnie rośnie niemal z tygodnia na tydzień. W pierwszym tygodniu lipca (01-06.07) magazyn miał 1,34 mln oglądających, a w zeszłym tygodniu (19-24.08) było to już 2,39 mln.

„Alarm!” to codzienny interwencyjny program TVP1. Cykl prowadzą Jacek Łęski, Agnieszka Świdzińska oraz Mirosław Rogalski.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Alarm!, TVP1

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas