Reklama2022-06-03
3

Alax na zaparcia reklamuje się w digitalu

Wystartowała szeroko zakrojona kampania digital dla marki Alax - leku OTC na zaparcia, produkowanego przez Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol w Poznaniu.

Celem kampanii jest promocja wizerunku leku Alax, edukacja oraz utrwalenie jego głównego atrybutu - naturalnego, delikatnego składu (lek zawiera m.in. sproszkowany sok z liści aloesu oraz wyciąg suchy z kory kruszyny).

Na potrzeby kampanii została stworzona nowa reklama wizualna (video i graficzna), której przekaz podkreśla roślinny skład leku, jego delikatne działanie oraz naturalność; a także stronę alax.pl, na której można m. in. pobrać bezpłatne plany dietetyczne.

Spot do kampanii oraz stronę www przygotowała agencja reklamowa Projekt 11. Za planowanie i zakup kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który na stałe współpracuje z marketerem.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas