Reklama2020-07-23
1

Aldi wprowadza markę własną warzyw i owoców ŚwieżeJesz

Sieć sklepów Aldi wprowadziła do swojej oferty nową markę własną - ŚwieżeJesz. Nowym brandem oznaczone zostaną warzywa i owoce dostępne w placówkach detalisty.

Pod marką ŚwieżeJesz znajdą się docelowo wszystkie pakowane warzywa i owoce oraz wybrane sprzedawane na sztuki produkty z tej kategorii. Już teraz pod brandem dostępne są  m.in. takie produkty jak: borówka amerykańska, maliny, pieczarki, seler z nacią, pietruszka czy boczniaki.  

Na potrzeby marki stworzona została specjalna identyfikacja wizualna w postaci etykiet, owijek oraz zawieszek, spośród których część swoim kształtem nawiązuje do kształtu produktu, na którym się znajdują.

Na nowych oznaczeniach oprócz logotypu marki ŚwieżeJesz, znajdują się: kod EAN lub kod PLU, informacje o dostawcy i kraju pochodzenia produktu. Produkty polskiego pochodzenia oznaczane są dodatkowo specjalnym symbolem Produkt Polski.

- Wprowadzenie marki ŚwieżeJesz to kolejny krok sieci Aldi w celu podkreślenia dbałości o świeżość, do której sieć przykłada niezwykle dużą wagę - czytamy w komunikacie dyskontera. - Każdego miesiąca, niezależnie od regulacji prawnych, Aldi prowadzi serię badań laboratoryjnych w akredytowanych jednostkach, które umożliwiają kontrolę świeżości produktów z różnych kategorii. Poza zewnętrznymi audytami sieć wprowadziła także wysokie standardy wewnętrznej kontroli towarów, co przekłada się na funkcjonowanie całego łańcucha dostaw - wskazuje biuro prasowe sieci Aldi.

Oficjalny start marki własnej ŚwieżeJesz zbiega się w czasie z realizowaną przez sieć Aldi kampanią reklamową „Świeże z Aldi”, której motywem przewodnik jest świeżość.

Autor:jd

Więcej informacji:Aldi, marka własna, sklep, ŚwieżeJesz

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas