Biznes2018-02-01
1

Aldi wprowadza nową aranżację sklepów, ma być jaśniej i nowocześniej

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Sieć dyskontów Aldi zaczęła wdrażać w swoich sklepach nową koncepcję aranżacji i identyfikacji wizualnej o nazwie Aniko. Do lipca br. przebudowane według tego modelu zostaną wszystkie 124 sklepy Aldi w Polsce.

- Wraz ze zmianami oczekiwań klientów, zmienia się też nasza sieć. Przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanych produktów i atrakcyjnych cen, nowy koncept wizualny gwarantuje maksymalny komfort zakupów - podkreśla Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi. - Oferujemy dziś klientom dyskont w nowym znaczeniu tego słowa, przesuwając akcent mocno w kierunku jakości, nowoczesności i dbałości o detale - zapewnia.

Na czym polega koncepcja Aniko?

W ramach nowej aranżacji zachowano szerokie alejki między regałami. Zmieniła się natomiast kolorystyka - wprowadzono motyw jasnego drewna i system oświetlenia typu LED. Ma to dawać w sklepie więcej światła dziennego oraz dawać poczucie świeżości.

- Wszystkie materiały wizualne stanowiące aranżację przestrzeni prezentują asortyment w apetycznej i realistycznej konwencji, a przestrzeń sklepu została wzbogacona o ciekawostki produktowe. W każdej lokalizacji zaprojektowano też dedykowany motyw regionalny w obszarze kasowym - opisuje Agnieszka Barańska, kierownik marketingu sieci Aldi w Polsce.

Wprowadzono też zmiany w układzie asortymentu w sklepach. - Dzięki licznym udogodnieniom w formie oznaczeń kolorystycznych czy w postaci ikon, klient prowadzony jest kategoria po kategorii do interesujących go produktów - dodaje Agnieszka Barańska.

Zmienione też zostają tereny przy sklepach: zaplanowano po dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla rodzin z dziećmi. Ponadto w wybranych sklepach będą dostępne mini-wózki zakupowe dla dzieci.

Część dyskontów Aldi już w ub.r. została zmodernizowana zgodnie z nowym systemem - jako pierwsze przerobione sklepy w Gliwicach, Łodzi, Warszawie i Wrocławiu. Do lipca br. nowa koncepcja zostanie wprowadzona we wszystkich sklepach sieci.

Aldi podkreśla, że w ub.r. podwoiła liczbę produktów dostępnych w asortymencie, obejmującym m.in. 35 rodzajów pieczywa oraz ponad 100 rodzajów owoców i warzyw.

Sieć Aldi obejmuje obecnie 124 sklepy w Polsce, głównie w zachodniej i południowej części kraju.

Autor:tw

Więcej informacji:Aldi, dyskont, aranżacja

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas