Prasa2024-02-15
2

Prasa dostępna już we wszystkich sklepach Lidla

We wszystkich sklepach sieci Lidl Polska pojawiły się stoiska z prasą - poinformowała Wirtualnemedia.pl sieć. Gazety i czasopisma zajmują miejsca w strefie wejścia do punktów firmy.

Lidl testowo rozpoczął sprzedaż prasy pod koniec 2020 roku – na początku w 11 sklepach. Do połowy ub.r. wprowadzono ją w ok. połowie punktów sieci, a ofertę poszerzono do ok. 100 tytułów.

Jak informowaliśmy natomiast pod koniec stycznia, gazety były dostępne już w ponad 700 z 850 sklepów Lidla.

- W ubiegłym roku przeprowadziliśmy testy stoisk z prasą w sklepach Lidl Polska. Po zakończonym teście zdecydowaliśmy się na wprowadzenie takiego rozwiązania we wszystkich sklepach – mówi teraz Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate affairs and CSR firmy. - Miejsce prezentacji prasy nie uległa zmianie. Jest ona dostępna w strefie wejścia. Prezentacja regału prasowego jest podyktowana dostępnym miejscem w zależności od lokalizacji – podkreśla.

- Cieszymy się, że możemy naszym klientom oferować szeroki wybór prasy. Obecnie posiadamy około 100 tytułów per regał. Dystrybuujemy prasę lokalną i regionalną, ale również ogólnopolskie tytuły dzienników i tygodników – mówi Robaszkiewicz.

Tytuły do sklepów sieci dostarcza Garmond Press.

Prasa jest dostępna od 2017 roku także w Biedronce – pod koniec stycznia była dostępna w ok. 2650 z ponad 3,4 tys. punktów sieci, ale firma zaznaczała, że liczba ta cały czas rośnie. Od kwietnia gazety i czasopisma można będzie kupić w ponad 3 tys. sklepów Biedronki. Oferta obejmuje między 80 a 120 tytułów.

W roku finansowym zakończonym w lutym ub.r. Lidl Polska przy wzroście przychodów o 24,1 proc. do 33,37 mld zł zarobił na czysto 1,28 mld zł.

Czytaj też: Dyskonty coraz chętniej sprzedają prasę. „Lekki oddech dla drukowanej prasy”

Autor:jsx

Więcej informacji:Lidl, Lidl Polska, dyskonty

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas