Reklama2016-09-01
1

Aleksandra Szywilewska kierownikiem działu marketingu w Lidl Polska

Aleksandra SzywilewskaAleksandra Szywilewska

Aleksandra Szywilewska została nowym kierownikiem działu marketingu w sieci sklepów Lidl Polska. Poprzednio funkcję tą pełnił Filip Fiedorow, który obecnie jest dyrektorem marketingu IKEA Retail.

Aleksandra Szywilewska została kierownikiem działu marketingu w wyniku wewnętrznego awansu w firmie. W Lidl Polska pracuje bowiem od 2012 roku. Kierowała realizacją wielu projektów marketingowych Lidla, takich jak: „Chrupiące z pieca”, kampanie modowe „See you in…” czy pierwszej wydanej przez Lidla książki „Pascal vs Okrasa”.

Wcześniej pracowała w dziale marketingu firmy Sano. Jest absolwentką  Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

Ostatnio szefem marketingu Lidl Polska był Filip Fiedorow, który stanowisko to zajmował od 2013 roku. W sierpniu br. został dyrektorem marketingu w IKEA Retail w Polsce.

Autor:bg

Więcej informacji:Aleksandra Szywilewska, Lidl

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas