Reklama2023-03-29
2

Aleksandra Wojnicka digital directorem w Great Minds

Aleksandra WojnickaAleksandra Wojnicka

Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko digital director w agencji Great Minds.

Aleksandra Wojnicka dołączyła do zespołu Great Minds, będącego częścią Grupy Garden of Words w listopadzie 2021 roku jako digital project supervisor. Do jej obowiązków należało wzmacnianie kompetencji digitalowych agencji oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Od marca jako digital director będzie zarządzać pionem digitalowym, w tym rozwojem usług z zakresu social media, działań influencer marketingowych oraz przygotowaniem spotów digital. Oprócz tego odpowiedzialna jest za obsługę kluczowych klientów Grupy w zakresie marketingu cyfrowego, m.in. Arla Foods, Media Markt czy innych klientów Agencji jak Allegro, Pluszzz.

Przed dołączeniem do Grupy Garden of Words, Wojnicka związana była m.in. z agencją Stor_9, gdzie jako head of client service opiekowała się marką Foods by Ann - Anny Lewandowskiej i Nespresso.

W BBDO pracowała na stanowisku Business Director i obsługiwała kluczowego klienta agencji – sieć restauracji McDonald's. Do grona klientów może zaliczyć też takie marki jak: Samsung, Unilever, Tarczyński, Bacoma, Toyota, McDonald's, czy Huwawei.

Autor:jd

Więcej informacji:Aleksandra Wojnicka, Great Minds

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas