Reklama2017-10-19
4

Aleksandra Żuraw i Piotr Ogiński w konkursie EnveloBanku "Dwie strony porządku"

Wystartowała kolejna odsłona kampanii interaktywnej EnveloBanku. Aktywację konsumencką „Dwie strony porządku” promują influencerzy Aleksandra Żuraw i Piotr Ogiński. Działania prowadzi agencja Grandes Kochonos Digital.

W kolejnej odsłonie kampanii promocyjnej  EnveloBanku biorą udział Aleksandra Żuraw - prowadząca na YouTube swój własny kanał o tematyce mody i urody oraz Piotr Ogiński - prowadzący kanał „Kocham Gotować”.

W ramach aktywacji w kanałach własnych EnveloBanku oraz influencerów ukaże się łącznie 6 materiałów wideo, tematycznie nawiązujących do hasła kampanii „Finanse w porządku”. Współpraca zakłada również aktywację konkursową – „Dwie strony porządku”, w której do wygrania jest  m.in. dzień spędzony z jednym z influencerów. Aby zdobyć szansę na główną nagrodę, konsumenci będą musieli założyć konto w EnveloBanku, wybrać jedną z limitowanych kart płatniczych oraz odpowiedzieć na pytanie „co dla Ciebie znaczy być w porządku?”.

 

Całość działań komunikacyjnych dla marki prowadzi agencja Grandes Kochonos Digital. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada Value Media.

Kolejny etap komunikacji przewidziany jest na listopad. Wówczas EnveloBank będzie promował swoją ofertę produktową. Kampania potrwa do stycznia 2018 r.

Pierwszy etap kampanii wchodzącej na rynek marki EnveloBank (należącej do Baku Pocztowego) ruszył na początku października.  Grandes Kochonos Digtal we współpracy z Grandes Kochonos zajmują się obsługą marki od czerwca, w wyniku wygranego przetargu.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas