Reklama2021-12-01
0

Alex Hesz dyrektorem ds. globalnej strategii w Dentsu International

Alex Hesz obejmuje stanowisko dyrektora ds. globalnej strategii w grupie reklamowe Dentsu International, do której należą m.in. takie agencje jak Carat czy iProspect. Wcześniej pracował w agencji DDB (Omnicom). Pracę na nowym stanowisku rozpocznie w 2022 roku.

Dentsu International zatrudniło Alexa Hesza na nowo utworzone stanowisko globalnego dyrektora ds. strategii, z podwójną rolą nadzorującą strategię dla klientów i strategię korporacyjną dla tej grupy agencyji.

Hesz, który spędził dekadę w Adam&Eve/DDB i globalnej sieci DDB, będzie pracował w trzech głównych dyscyplinach Dentsu International: mediach, kreatywności i zarządzaniu doświadczeniami klientów (CXM).

Wendy Clark, globalna dyrektor generalna Dentsu International od września 2020 r., była wcześniej dyrektorem generalnym DDB przez cztery lata i ściśle współpracowała z Hesz'em przy obsłudze niektórych klientów.

Alex Hesz dołączył do Adam&Eve w 2011 r., przed przejęciem przez DDB w 2012 r., a następnie został dyrektorem ds. strategii w Wielkiej Brytanii, potem został globalnym CSO w DDB.

Hesz pracował wcześniej w amerykańskiej niezależnej agencji kreatywnej Modernista!, DDB i M&C Saatchi.

"Hesz będzie kształtować i określać strategię, priorytety i długoterminowy kierunek Dentsu International, zgodny ze strategią Dentsu Group” - informuje firma.- " Będzie inicjatorem strategii wejścia na rynek Dentsu International, współpracując w całej firmie w celu zdefiniowania zintegrowanych, zorientowanych na człowieka, światowej klasy produktów, usług i rozwiązań, które będą napędzać wzrost klientów”.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas