Reklama2014-01-22
0

Alicja Ambroszkiewicz, Kamil Kołak i Piotr Ślęzak w Mindshare Polska

od lewej: Kamil Kołak, Alicja Ambroszkiewicz i Piotr Ślęzakod lewej: Kamil Kołak, Alicja Ambroszkiewicz i Piotr Ślęzak

Do zespołu domu mediowego Mindshare Polska dołączyli Alicja Ambroszkiewicz, Kamil Kołak oraz Piotr Ślęzak, którzy objęli stanowiska executive. Pracę w firmie rozpoczęli też Małgorzata Zwierzyńska, Paulina Kowalska i Aleksandra Kudyba.

Kamil Kołak i Piotr Ślęzak wzmocnili zespół client leadership, obejmując stanowiska executive. Kołak, związany wcześniej z domem mediowym PHD, wsparł zespół obsługujący m.in. Groupe SEB oraz Mazdę. Ślęzak, który wcześniej pracował m.in. w Starlinku, dołączył do zespołu realizującego kampanie dla marki Ford. Alicja Ambroszkiewicz jako executive zajmuje się realizacją kampanii telewizyjnych. Wcześniej związana była m.in. z ZenithOptimedia Group.

Pracę w Mindshare rozpoczęły także Małgorzata Zwierzyńska, obejmując stanowisko junior executive, Paulina Kowalska, która dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za obsługę mediową Aflofarmu, oraz Aleksandra Kudyba, która wzmocniła pion invention w realizacji projektów kreatywnych.

Autor:jj

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas