Reklama2023-08-07
0

Kamil Kołak na czele zespołu strategii mediowej i innowacji Zenith

Kamil Kołak pełni w agencji mediowej Zenith (Grupa Publicis) podwójną funkcję media strategy & innovation directora oraz product development leada w Zenith Growth Team. Raportować będzie bezpośrednio do Stanisława Miczela, head of growth Zenith.

Jako media strategy & innovation director, Kamil Kołak zarządzać będzie zespołem strategii mediowej i innowacji w ramach Zenith growth team. Odpowiada głównie za nadzór nad zachowaniem najwyższych standardów i jakości przygotowywanych przez zespoły Zenith strategii mediowych, w tym odpowiedzialność za wdrożenie globalnego podejścia do planowania w oparciu o framework Zenith ROI X, jak również zasilenie podejścia lokalnymi rozwiązaniami badawczymi i analitycznymi oferowanymi przez Publicis Groupe.

Odpowiedzialny będzie za bezpośrednie wsparcie kluczowych klientów z portfolio Zenith w obszarach innowacji marketingowych oraz rozwoju dojrzałości cyfrowej organizacji, a także za procesy szkolenia pracowników Zenith, w tym szkolenia z autorskich narzędzi do optymalizacji mediamixu, takich jak Zenith Customer Experience Tool (CX Tool), czy wypracowany przez YOTTA zestaw narzędzi the Vault (Planner, Optimizer).

Kamil Kołak w podwójnej roli

Dodatkowa funkcja product development leada, którą obejmuje Kamil Kołak dotyczyć będzie nadzóru nad planem rozwoju produktów zasilających strategie mediowe przygotowywane dla klientów Zenith. Planowane wdrożenia – realizowane we współpracy z jednostkami specjalistycznymi Publicis Groupe w Polsce (Performics, YOTTA) – to przede wszystkim rozwój obecnej oferty produktów, jak i powstanie nowych rozwiązań i narzędzi na styku mediów, analityki i biznesu. Szczególny nacisk położony jest na rozwiązania z obszarów Attention, Zrónoważonego Rozwoju (ślad węglowy) oraz AI.

Kamil Kołak ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. W agencji mediowej Zenith od stycznia 2020 roku kierował 40 osobowym zespołem odpowiadającym za obsługę mediową Pepsico, Amrest, GSK oraz Haleon na 30 rynkach w Europie i Azji. Odpowiedzialny był bezpośrednio za budowanie i rozwój struktur hubowych oraz realizację strategicznych cross-rynkowych projektów analitycznych.

Growth Team jest kluczową jednostką Zenith odpowiedzialną za strategiczne wsparcie klientów agencji w najbardziej newralgicznych obszarach, takich jak: analityka i badania, transformacja cyfrowa biznesu, zarządzanie danymi, rozwój innowacyjności, strategia marki.

Autor:jd

Więcej informacji:Kamil Kołak, Zenith, Grupa Publicis

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas