Reklama2021-08-25
9

Alior Bank klientem Sigma Bis

Alior Bank dołączył do grona klientów Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU.

Agencja mediowa Sigma Bis zajęła się planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych (poza internetem) do ostatniej kampanii Alior Banku promującej Konto Jakże Osobiste oraz aplikację mobilną banku.

Mediami internetowymi zajmowała się agencja Mets (należy do Wavemaker/GroupM).

Oznacza to prawdopodobnie przeniesienie obsługi mediowej przez Alior Bank do Sigma Bis. Informacje o tym, że są prowadzone rozmowy w tej sprawie, podawaliśmy już kilka miesięcy temu, gdy klientem tej agencji mediowej została firma ubezpieczeniowa Link4.

Głównym akcjonariuszem Alior Banku jest PZU, ma walory stanowiące 31,91 proc. kapitału.

Najpierw klientem Sigma Bis zostało PZU, potem powiązana z tą spółką firma ubezpieczeniowa Link4, a teraz Alior Bank.

Alior Bank nie podaje informacji na temat nawiązanej współpracy z Sigma Bis.

- Alior Bank zgodnie z obowiązującymi politykami, umowami oraz najwyższymi standardami nie udziela informacji o sposobie wyboru dostawców oraz o zakresie współpracy ze stronami trzecimi - przekazała nam Karolina Kozakiewicz, ekspertka ds. PR w dziale komunikacji banku.

Podobną odpowiedź otrzymaliśmy od Marcina Deca, prezesa Sigma Bis: - Kontaktowaliśmy się z Alior Bankiem w celu uzyskania zgody na ujawnienie szczegółów naszej współpracy, jednak nie otrzymaliśmy na to zgody. Zgodnie ze swoją polityką bank nie udziela informacji o sposobie wyboru dostawców oraz o zakresie współpracy ze stronami trzecimi. Musimy respektować życzenie naszego kontrahenta, dlatego też nie mamy możliwości odpowiedzenia na szczegółowe pytania - przekazał w rozmowie z nami.

Przypomnijmy, że wśród klientów Sigma Bis dominują spółki z udziałem Skarbu Państwa, m.ii. PKN Orlen, PZU, Link4 (należące do PZU) i Energa (przejęta w ub.r. przez Orlen).

Dotychczas obsługą mediową Alior Banku w mediach pozainternetowych zajmował się dom mediowy Carat (dentsu International).

W ub.r. Sigma Bis zanotowała 92,03 mln zł wpływów, w całości od swoich właścicieli: Orlenu i PZU, oraz 2,08 mln zł straty netto. Na koniec roku zatrudniała 45 osób, miała do spłaty 9,03 mln zł pożyczek od Orlenu i PZU.

Autor:bg

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas