Alior Bank rozpoczyna jesienną odsłonę kampanii promującej kredyty dla klientów biznesowych. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Kredyt firmowym do 600 tys. zł na bardzo prostych zasadach". Przygotowały ją PZL i Wavemaker.
Głównym elementem odświeżonej kampanii jest spot reklamowy, w którym przedsiębiorca, właściciel myjni, zachęcony okolicznościami, zaciąga kredyt na rozwój swojej firmy. Reklama emitowana jest w telewizji, w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Reklama stanowi kolejną odsłonę platformy komunikacyjnej "Bank Przedsiębiorczości".
Komunikacja będzie prowadzona również w radiu. Emisja spotu radiowego w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych rozpocznie się 19 listopada.
Kampanię uzupełniać będą materiały dotyczące pakietu kredytowego dla mikrofirm w postaci ulotek i plakatów dostępnych w oddziałach banku, a także oklejone witryny wybranych placówek.
Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL (radio i telewizja), za zakup mediów zaś Wavemaker.