Telewizja2018-10-26
28

„All Together Now” oglądało 1,3 mln widzów. 27,8 mln zł z reklam

Mateusz Łopaciuk; fot. Telewizja PolsatMateusz Łopaciuk; fot. Telewizja Polsat

Nowy muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadził średnio 1,32 mln widzów, o 30 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miała „Supermodelka Plus Size”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 27,78 mln zł.

Rozrywkowy program „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawany był w Polsacie w środy o godz. 20.30, w okresie od 5 września do 24 października br. Średnia oglądalność nowego projektu wyniosła 1,32 mln widzów, co przełożyło się na 9,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,84 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,75 mln, a w 16-59 - 2,48 mln; dane udostępnione przez Mediacom).

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,45 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat niemal w tym samym paśmie pokazywał „Supermodelkę Plus Size”, którą śledziło 1,29 mln osób przy udziałach wynoszących 8,86 proc. w 4+, 11,86 proc. w 16-49 oraz 10,56 proc. w 16-59. Oznacza to, że „All Together Now” podnosi widownię stacji o 30 tys. osób (udziały minimalnie wzrosły w 4+ i 16-59 oraz spadły w 16-49).

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy jednak popularne seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co dało jej 19,68 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Ameryka Express”; 11,72 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Leśniczówka”, widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe; 5,38 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 27,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Formuła tego show polega na zaprezentowaniu umiejętności wokalnych przed setką jurorów w taki sposób, aby porwać do wspólnego śpiewania jak największą liczbę oceniających. Im więcej członków jury wstanie z krzeseł i zaśpiewa wraz z uczestnikiem, tym wyższy będzie jego wynik.

Dwójka uczestników, która w każdym odcinku zdobędzie najwyższą liczbę punktów przechodzi do finałowego odcinka, w którym zawalczą o nagrodę pieniężną. Przewodniczącą 100-osobowego jury w pierwszej polskiej edycji programu była Ewa Farna, a w panelu jurorskim zasiadali m.in. Madox (wokalista pop i model), Nick Sinckler (wokalista), Anja Orthodox (wokalistka zespołu Closterkeller), Dariusz Kordek (aktor musicalowy, teatralny i filmowy), Krzysztof „Jary” Jaryczewski (muzyk rockowy), Saszan (wokalistka pop), Ewa Gil (wizażystka gwiazd), Michał Stawiński (wokalista zespołu NeuOberschlesien), Bartosz Zielony (producent muzyczny), Conrado Yanez (zwycięzca „Must be the Music 10”) i Ramona Rey (dyplomowana mezzosopranistka). Show prowadził Igor Kwiatkowski.

Zwycięzcą muzycznego show został Mateusz Łopaciuk. Otrzymał on nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(28)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas