Internet2022-01-11
0

Z Allegro znikną oferty bez cennika dostaw

W lutym z Allegro zostaną wycofane oferty bez cennika dostaw według formularza udostępnianego przez platformę.

Allegro zapowiedziało, że od 8 lutego nie będzie już można wznawiać ofert bez cennika dostawy, a 22 lutego wszystkie takie oferty znikną z platformy.

Platforma przekazała sprzedawcom, żeby sprawdzili, czy we wszystkich ich ofertach dodano cennik dostaw. - Aby to zrobić, otwórz zakładkę Moje oferty i skorzystaj z filtra cennik dostaw. Wybierz w nim opcję bez cennika dostaw - wyświetlimy Ci wtedy listę takich ofert - opisano.

Dotychczas dodawanie cennika dostaw w ofertach nie było obowiązkowe. - Sprzedawcy mogli przypisywać metody dostawy ręcznie – do każdej oferty osobno. Dlatego część sprzedających nadal ma aktywne oferty bez cennika dostawy - zaznaczono w komunikacie Allegro.

Cenniki dostawy do swoich ofert sprzedawcy mogą dodawać, m.in. poprzez API, także do wielu ofert jednocześnie.

Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce - według badania Mediapanel w listopadzie ub.r. zanotowało, jako serwis www i aplikacja mobilna, 21,79 mln użytkowników i 73,01 proc. zasięgu. Zajmujący drugą pozycję Aliexpress przyciągnął 13,07 mln polskich internautów.

Sprzedawcy zapłacą więcej za dostawy w Allegro Smart!

Od początku lutego sprzedawców będą obowiązywały nowe stawki za przesyłki zakupów w ramach Allegro Smart! Znacznie więcej niż teraz będą płacili za dostawy zamówień o wartości od 80 zł. Natomiast dolny limit wartości zamówienia, przy którym kupujący może skorzystać z Allegro Smart! przy dostawie kurierskiej, na stałe obniżono z 80 do 40 zł.

Na początku listopada Allegro podpisało umowę przejęcia 100 proc. udziałów platformy e-commerce Mall Group i firmy logistycznej WE|DO działających m.in. w Czechach i na Słowacji. Zapłaci 881 mln euro, częściowo swoimi akcjami.

Firma Allegro, do której należą też porównywarka Ceneo i spółka eBilet Polska, w trzecim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów o 32,9 proc. do 1,23 mld zł i wyniku netto ze 131,7 mln zł straty do 324,4 mln zł zysku. Na platformach firmy jest 13,3 mln aktywnych kupujących, wartość średnich zakupów realizowanych przez każdego zwiększyła się o 24,5 proc.

Autor:tw

Więcej informacji:Allegro

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas