Internet2019-09-24
3

„Znajdź to, co najważniejsze” - ogolony młody ojciec w spocie Allegro Smart! (wideo)

W nowej kampanii reklamowej usługi Allegro Smart!, pod hasłem „Znajdź to, co najważniejsze”, występuje ojciec noworodka. To pierwsza duża kampania Allegro przygotowana przez agencję Ogilvy Poland.

W spocie z akcji pokazywana jest codzienność mężczyzny opiekującego się swoim malutkim dzieckiem. Dzięki aplikacji mobilnej Allegro bohater zamawia golarkę elektryczną i goli zarost, dzięki czemu kiedy znów bierze bobasa na ręce i przytula, ten już nie płacze.

Reklama kończy się hasłem „Znajdź to, co najważniejsze” i informacją o Allegro Smart!.

 

Usługa Allegro Smart! została wprowadzona jesienią ub.r., obejmuje płatne pakiety nielimitowanych dostaw produktów kupionych na Allegro: za 49 zł przez 12 miesięcy, za 39 zł przez 6 miesięcy, a za 8,99 zł przez miesiąc. Wspierała ją wtedy duża kampania reklamowa, w związku z którą portal zrezygnował z produkcji bożonarodzeniowego spotu wizerunkowego.

Kreacją nowej kampanii zajęła się agencja Ogilvy Poland, która w lipcu br. wygrała przetarg na obsługę reklamową Allegro. Poprzednio odpowiadała za to agencja Bardzo, która przygotowała dla platformy m.in. cykl reklam pod hasłem „Czego szukasz?”.

- Klienci wiedzą, że na Allegro można znaleźć prawie wszystko - komentuje Adam Szałamacha, brand manager Allegro. - Jednak samo wyszukiwanie nie jest treścią naszego życia. Szukamy, by żyć lepiej, kochać bardziej, być z rodziną i znajomymi pełniej, dobrze wykorzystać każdą chwilę. Nowa kampania może nam uświadomić, że pozornie trywialne zakupy mogą zmienić jakość życia i bycia z drugim człowiekiem. Przejście od szukania do spełnienia potrzeb tu i teraz to naturalna ewolucja polskich e-konsumentów w sieci , którzy coraz szybciej przechodzą z zakupami z offline do online. Allegro stoi przy nich i służy pomocą, wsparciem, rozwiązaniem - dodaje Szałamacha.

Spoty z nowej kampanii wyreżyserował Trevor McMahan, za produkcję odpowiadało Moon Films, za postprodukcję obrazu Televisor, za udźwiękowienie - Juice, a za konsultację muzyczną Tracks and Fields. W reklamach wykorzystano piosenkę „Lullaby” The Slow Show.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz radio. Planowaniem i zakupem mediów dla Allegro zajmuje się dom mediowy Starcom.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. przeglądarkowa wersja Allegro zanotowała 16,55 mln realnych użytkowników i 1,14 mld odsłon, a aplikacja mobilna - 3,61 mln użytkowników.

W ub.r. Allegro osiągnęło 1,75 mld zł przychodów, 621,5 mln zł zysku operacyjnego i 230,1 mln zł zysku netto.

Autor:tw

Więcej informacji:Allegro, Allegro Smart, Allegro Smart!

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas