Internet2019-09-24
3

„Znajdź to, co najważniejsze” - ogolony młody ojciec w spocie Allegro Smart! (wideo)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Jak oglądam ten film to mam wrażenie że agencja Bardzo przeniosła się do Ogilvy a co najmniej - skolonizowała ich kreacje. Przepraszam, głupie pytanie może - to po co był ten przetarg? :))

Iwa2019-09-24 08:58
166

Jak oglądam ten film to mam wrażenie że agencja Bardzo przeniosła się do Ogilvy a co najmniej - skolonizowała ich kreacje. Przepraszam, głupie pytanie może - to po co był ten przetarg? )


hajs?

hmmm2019-09-24 09:38
00

Podejrzewam, że przetarg był po to, żeby nowa zmiana w dziale marketingu wsiadła na plecy platformy odnoszącej sukces i by, nieumiejętnie przy niej gmerając, móc pochwalić się na korytarzach i w domu że teraz to oni robią te super reklamy dla allegro.

pp2019-09-24 13:06
157
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas