Internet2015-01-19
0

Allegro z GG liderem w mobile’u, Onet z RASP i Grupa WP dominują w treściach audio i wideo

Zdecydowanie najwięcej krajowych odsłon mobilnych generują strony Allegro i GG, Grupy Wirtualna Polska oraz Onetu i RASP. Serwisy Grupy WP oraz Onetu i RASP są również liderami pod względem popularności treści audio i wideo.

W listopadzie ub.r. strony Allegro i GG zanotowały 791,2 mln krajowych odsłon mobilnych. Jest to o 126,4 mln więcej niż miesiąc wcześniej i ponad trzy razy więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemeda.pl.

Za to strony Grupy Wirtualna Polska zanotowały w skali miesiąca spadek o 19,9 mln krajowych odsłon mobilnych, do 537,8 mln. Przed rokiem tworzące Grupę WP strony Wirtualnej Polski i Grupy o2 były jeszcze klasyfikowane osobno.

Serwisy Grup Onet - RASP zyskały przez miesiąc 17,6 mln odsłon, a przez rok - 231,8 mln.

Zobacz tabelę


Z kolei najwięcej krajowych cookies mobilnych wygenerowano na stronach Onetu i RASP - 11,63 mln (o 616,6 tys. więcej niż miesiąc wcześniej) oraz Grupy Wirtualna Polska - 10 mln (wzrost o 391,7 tys. w skali miesiąca).

Natomiast strony Allegro i GG zyskały z miesiąca ma miesiąc aż 1,66 mln krajowych cookies mobilnych i w listopadzie miały ich 7,07 mln.


Wśród osobnych serwisów liderem w mobile’u jest Onet.pl, który w listopadzie ub.r. zanotował 425,2 mln krajowych odsłon mobilnych, o 17 mln więcej niż miesiąc wcześniej i o 202,1 mln więcej niż przed rokiem.

WP.pl w skali miesiąca straciła 4,5 mln krajowych odsłon mobilnych, a w skali roku zyskała 118,9 mln. Interia.pl przez miesiąc zyskała 450 tys. odsłon, a Allegro.pl - 20,8 mln.

Zobacz tabelę

Na drugiej podstronie dane dotyczące treści audio i wideo

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas