Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Strony Grupy Wirtualna Polska zanotowały o 86,8 tys. użytkowników i 9,9 mld odsłon krajowych mniej niż miesiąc wcześniej (przed rokiem tworzące tę grupę Wirtualna Polska i Grupa o2 działały jeszcze osobno). Oddzielnie została jeszcze sklasyfikowana Grupa Money.pl, którą Grupa WP przejęła w grudniu ub.r. (więcej o tym).
Strony Onetu i RASP straciły w skali roku 253,9 tys. użytkowników, zyskując jednak 2,27 mln odsłon krajowych.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 529,6 tys. internautów, którzy wykonali 2,89 mln odsłon krajowych.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Serwisy Onetu i RASP zyskały w skali roku 153,3 tys. użytkowników i 62,5 mln odsłon krajowych, a strony Polskapresse i Mediów Regionalnych przy 22,5 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej miały o 68,4 mln odsłon krajowych więcej.
Strony Grupy WP zyskały w skali miesiąca 11,8 tys. użytkowników, tracąc 4,8 mln odsłon krajowych.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube w skali miesiąca zyskał 72,5 tys. użytkowników, a w skali roku - 957 tys.
Strony Onetu i RASP zanotowały o 459,6 tys. użytkowników więcej i 10,4 mln odsłon krajowych mniej niż przed rokiem, a serwisy Grupy WP - o 59,7 tys. użytkowników i 9,7 mln odsłon więcej niż przed miesiącem.
Zobacz tabelęNa kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych