Niemiecka grupa ubezpieczeniowa Allianz na dwa kolejne sezony przedłużyła sponsoring Mistrzostw Świata Formuły 1.
Do końca 2010 roku Allianz będzie oficjalnym globalnym partnerem rozgrywek oraz sponsorem startującego w nich teamu AT&T Williams.
Współpraca grupy z F1 trwa już od blisko dekady. W 2000 roku Allianz został jednym z pierwszych dostawców usług finansowych, który zdecydował się na sponsorowanie cyklu.
"Przedłużenie naszego partnerstwa wyraźnie podkreśla nasze długotrwałe zaangażowanie w Formułę 1. To doskonała platforma do dotarcia do milionów ludzi na całym świecie w każdy wyścigowy weekend. Naszą kluczową umiejętnością jako czołowego dostawcy usług finansowych jest pomaganie naszym klientom w zarządzaniu ryzykiem i możliwościami. Allianz zna zasady zarządzania ryzykiem - zarówno w usługach finansowych jak i w Formule 1. Standardy zarządzania bezpieczeństwem i ryzykiem w Formule 1 dają nam rozeznanie, które możemy wykorzystać z pożytkiem dla 50 milionów klientów na całym świecie korzystających z naszych ubezpieczeń komunikacyjnych" - stwierdził Steven Althaus, wiceprezydent ds. globalnego zarządzania rynkowego w Allianz.
źródło: Brand Republic