Reklama2020-09-09
0

Kampania Almette podkreśla lokalny charakter marki (wideo)

W nowej kampanii Almette akcentuje, że serek powstaje w Polsce, a konkretnie w podlaskim Węgrowie. Akcję przygotowały Grasp Group. Zakupem, Value Media i Quality PR.

W nowej akcji reklamowej Almette możemy odkryć tajemnice „węgrowskiej krainy” wspólnie z dwiema wyjątkowymi mieszkankami Węgrowa. Są nimi Nela Zawadzka - finalistka The Voice Kids oraz Mariola Zenik - mistrzyni Europy w siatkówce.

Dla podkreślenia, gdzie powstaje Almette, na opakowaniach serków pojawiło się oznaczenie „Wyprodukowano w Polsce”.

Na potrzeby kampanii „Almette – wyprodukowano w Polsce” powstały materiały video z udziałem Neli Zawadzkiej i Marioli Zenik. Są one promowane w szerokiej kampanii digitalowej, można je również obejrzeć m.in. na stronie internetowej kampanii.

Akcja obejmuje także działania z influencerami oraz wsparcie w mediach.

Za kreację odpowiada agencja Grasp Group. Zakupem mediów zajmuje się Value Media. Działania PR prowadzi Quality PR.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas