Internet 2022-12-13
0

Amazon dodaje do swojej aplikacji podobny do TikTok kanał z treściami zakupowymi

Amazon uruchomił nowy przewijany kanał o nazwie Inspire. Jest dostępny dla użytkowników aplikacji w USA. Krótkie filmy przedstawiają produkty, które zdaniem sprzedawcy mogą zainteresować użytkowników.

Amazon ogłosił, że uruchamia nowy kanał w swojej aplikacji ze zdjęciami i filmami przedmiotów, które użytkownicy mogą kupić.

Kanał, który Amazon nazywa Inspire, jest próbą skłonienia użytkowników aplikacji do robienia zakupów, gdy widzą produkty w treściach online – coś, co próbują zrobić również inne firmy technologiczne. TikTok od dawna pracuje nad własnymi funkcjami zakupów w aplikacji, w tym zakupami na żywo, a YouTube dodał marketing afiliacyjny i zakupy do swojej kopii TikTok, Shorts.

Inspire pojawi się jako ikona żarówki w aplikacji Amazon i zostanie udostępniona wybranym kupującym w USA. Firma rekrutuje również influencerów do produkcji filmów do kanału, wraz z wyborami marek i stałych klientów, ponieważ chce wykorzystać zakupy w społecznościowe. Amazon zaczął testować Inspire wewnętrznie, z pracownikami tego lata.

Na karcie Inspire kupujący mogą wybierać spośród kategorii, takich jak projektowanie wnętrz, zwierzęta domowe i pielęgnacja skóry, i przewijać treści, które przedstawiają produkty Amazon i łączą je. Następnie mogą kupować przedmioty bezpośrednio z filmów i zdjęć.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/amazon-zwolnienia-pracownikow-10000-ilu-stracy-prace-dlaczego-zwolnie-twiiter-facebook ##

W trzecim kwartale br. przychody Amazona zwiększyły się o 14,7 proc. do 127,1 mld dolarów, a w przy wzroście kosztów operacyjnych o 17,5 proc. zysk netto zmalał z 3,15 do 2,87 mld dolarów.

Autor: bg

Więcej informacji: Amazon, zakupy, Inspire,

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas