Technologie2011-05-27
1

Amazon: Kindle 3G z reklamami za 164 USD

Amazon.com wprowadza na rynek tańszą wersję czytnika e-booków Kindle 3G, na którego ekranie będą wyświetlane reklamy.

W kwietniu internetowy sklep wprowadził do sprzedaży w cenie 114 dolarów (o 25 dolarów mniej od najtańszego modelu urządzenia) czytnik Kindle with Special Offers, z wyświetlającymi się na ekranie reklamami w formie sponsorowanych wygaszaczy oraz specjalnych ofert na dole głównego ekranu (więcej na ten temat).

>>> Amazon sprzedaje więcej e-booków niż tradycyjnych książek

Teraz dołącza do niego wersja z funkcjonalnością 3G za 164 dolary - również o 25 dolarów tańszą od pozbawionego reklam odpowiednika.

W najbliższych tygodniach nabywcom Kindle 3G with Special Offers wyświetlą się reklamy promujące m.in. karty podarunkowe Amazon o wartości 20 dolarów za 10 dolarów, 20-proc. rabat na 200 telewizorów HD takich producentów jak Sony, Panasonic, LG i Vizio, czy też wybrane e-booki w cenie 1 dolara.

>>> Amazon: najchętniej kupowane produkty w 2010 r.

Amazon przyjmuje zamówienia na Kindle 3G with Special Offers od użytkowników z USA na stronie www.amazon.com/kindle3G.

Autor:km

Więcej informacji:Amazon, Kindle 3G

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas