Reklama2012-12-07
1

Ambasada Trendów K2 wypromuje Bulionetkę Domową Knorr (wideo)

Agencja K2 wygrała przetarg na realizację kolejnej kampanii reklamowej Bulionetki Domowej Knorr (Unilever Polska). Firma przeprowadzi akcję w ramach swojej usługi Ambasada Trendów K2.

W kampanii, którą K2 zrealizuje dla Bulionetki Domowej Knorr, wezmą udział kobiety z siedmiu największych miast. Każda z nich otrzyma produkt tej marki oraz materiały edukacyjne na jego temat.

To już druga taka kampania Bulionetki Domowej Knorr prowadzona przez K2 w ramach projektu Ambasada Trendów K2, zajmującego się akcjami typu trial&seeding oraz badaniami konsumenckimi. W poprzedniej kampanii uczestniczyło ogółem 2,5 tys. kobiet (patrz wideo poniżej).


 

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas