Reklama 2022-12-15
0

Knorr promuje serię Fix Chrupiący Kurczak

Ruszyła kampania nowości z kategorii Knorr Fix (Unilever) do dań z kurczakiem, autorstwa agencji MullenLowe Warsaw.

Kampania informuje o launchu panierki do kurczaka w trzech wariantach smakowych.

Kontynuuje także budowanie świadomości kategorii Knorr Fix jako szerokiej gamy produktów oraz jako szybkiego i prostego sposobu na smaczne danie. Dzięki trzem wariantom smakowym panierki - z papryką, z czosnkiem i serowym,  mogą teraz prosto, szybko i bez wychodzenia z domu przyrządzić swoje ulubione danie z kurczakiem. 

Launch nowych Fixów Knorr Chrupiący Kurczak wspiera kampania reklamowa w telewizji i digitalu, która podkreśla w niej dwie główne zalety nowych produktów – łatwe przyrządzaniem chrupkość panierki i pyszny smak.

Kreacje przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

Autor: jd

Więcej informacji: Knorr Fix, Unilever, MullenLowe Warsaw, Knorr

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas